‘’Ik ben tevreden over E-Flux, actieve support en duidelijk communicatie’.

Feel Free!

Stel je eens voor je hebt al die tijd gereden op benzine of diesel. Nu sta je op het punt om elektrisch te gaan rijden. Dit kan een grote stap voor je zijn, want er komt nogal wat bij kijken. Zo krijg je te maken met laadpalen, laadpassen en misschien wel stroomkosten dat je wilt verrekenen met je werkgever. E-Flux helpt jou hierbij en hangt de telefoon pas op als alles naar behoren werkt.

Meneer rijdt een Volvo XC40 TWIN ENGINE en maakt gebruik van een Webasto Live laadpaal in wallbox uitvoering met de E-Flux backoffice. Hij heeft gekozen voor het werkgevers abonnement om zijn kosten voor het laden van zijn auto te kunnen verrekenen met het bedrijf.

tekst

E-Flux en Webasto

E-Flux is sinds september een partnerschap aangegaan met Webasto. Webasto levert de hardware en E-Flux de software. Medewerkers van Webasto kunnen er dus voor kiezen om de backoffice van E-Flux te gebruiken.

webasto
volvo

Krachten combineren

‘’Ik werk bij Webasto en vanuit mijn functie als Director Service & Netwerk Management, hecht ik veel waarde aan een lange termijn partnership. Zeker in het stadium van het opzetten van een -voor ons- nog relatief nieuwe business, waarbinnen we een positie willen veroveren, moeten we elkaar versterken en aanvullen, elkaar kunnen aanspreken met als doel te verbeteren. Vanuit mijn functie zou ik graag zien dat Webasto zo’n partnership met E-Flux tot stand brengt’’.

Webasto laadpaal

‘’Ik (ben van Webasto), maar heb me nu als consument opgesteld. Daarmee heb ik anders naar ons eigen product gekeken, en ben daar nog steeds erg enthousiast over. De laadpaal werkt goed! De Back End uiteindelijk ook, na een correcte installatie/configuratie’’.

Wat kan er beter

‘’1. De begeleidende documentatie van jullie kan nog wat beter. De installateur kwam hier niet direct uit. Het document mag nog wat meer geschreven worden vanuit het oogpunt van de installateur/gebruiker’’.

‘’2. Mijn persoonlijke voorkeur is dat de installateur dit “inregelt” voor de eindklant, zodat hij een turn-key oplossing kan bieden aan de klant’’.

‘’3. Alternatief voor documentatie; Neem dit op als tutorial in jullie videokanaal. Is laagdrempeliger en scheelt een hoop vragen aan de telefoon’’.

Beoordeling E-Flux

‘’Ik ben tevreden over E-Flux, actieve support en duidelijke communicatie. Website en “Mijn E-Flux” werkt prima en intuïtief. Algemene tip; blijf werken, profileren en communiceren met de klant centraal. Maak het zo gemakkelijk en transparant mogelijk.’’

 E-Flux in cijfers
–      Service: 9
–      Contact met medewerkers: 9
–      Gebruiksgemak systeem: 9

Wij bieden ondersteuning van begin tot eind

Bent u van plan over te stappen naar elektrisch rijden en heeft u hier vragen of onzekerheden over? Wij hebben antwoord op al uw vragen en kunnen u helpen met het vinden van de laadoplossing die het beste bij uw wensen past.
Neem contact met ons op via onderstaande mogelijkheden.

Feel Free!