“”Snel, betrouwbaar en oplossingsgericht. Zou zouden meer bedrijven moeten zijn”

Feel Free!

Het overstappen naar elektrisch rijden en het plaatsen van een laadpaal thuis, loopt niet altijd zoals je wilt. Er kunnen hier en daar onverwachtse problemen ontstaan die met veel factoren te maken kunnen hebben. Gelukkig laten wij u niet aan uw lot over, maar blijven wij support bieden tot alles naar behoren werkt. Een van onze klanten deelt haar ervaring in onderstaand bericht.

Mevrouw rijdt een Nissan Leaf en maakt gebruik van een Alfen ICU Eve Mini laadpaal met de E-Flux backoffice. Zij heeft gekozen voor het werkgevers abonnement om haar kosten voor het laden van haar auto te kunnen verrekenen met haar eigen bedrijf. De laadpaal is geplaatst door een van onze partners, Laadpaaldirect.

Reden om voor E-Flux te kiezen
“Ik ben in contact met jullie gekomen via laadpaaldirect, de leverancier van onze laadpaal. Die heeft mij doorverwezen naar jullie. Wij wilden bij huis een paal, en ik wilde dat deze gekoppeld zou worden met een backoffice. Jullie waren een partij en er was nog een andere, maar dan ga ik toch liever voor een iets kleinere partij en dat waren jullie in dit geval. Ik ben nog steeds blij met deze keuze door het snelle reageren en het feit dat jullie daadwerkelijk doen wat jullie beloven.”

Ervaring laadpaal tot nu toe
“Sinds de installatie van de laadpaal zijn er nog een aantal zaken geweest die niet helemaal vlekkeloos verliepen. Dit had met name te maken met een aantal instellingen. Zowel Laadpaaldirect als E-Flux deden goed hun best om de problemen te verhelpen, en ik had regelmatig contact met hen. E-Flux regelt de verrekening van de laadkosten (werkgeversabonnement). In het begin maakte ik mij zorgen om de rekeningen omdat mijn gemaakte laadsessies niet online te zien waren. Maar ik heb begrepen dat jullie maar eens per maand de informatie van de laadsessies krijgen doorgestuurd en hier verder geen invloed op hebben.”

Verbeterpunten
“Ik maak vaak gebruik van jullie portaal, dat komt omdat het hier thuis dus nog niet allemaal vlekkeloos werkt. Het mist hier en daar wat functionaliteiten, zoals het kunnen zien van het kWh-tarief van de laadpaal waar je hebt geladen, maar over het algemeen vind ik het een fijn portaal die makkelijk te gebruiken is. Voor de laadpas zou het fijn zijn als de dekking buiten de Benelux nog groter wordt, zodat ik met 1 laadpas in verschillende landen kan laden”

Beoordeling E-Flux
“Tot nu toe is mijn ervaring met E-Flux ervaring heel positief en ben ik nog steeds blij met deze keuze. Ik ben heel tevreden over de snelheid van reageren. Jullie komen op mij over als snel, betrouwbaar en oplossingsgericht. Dat zouden meer bedrijven moeten doen. Als ik het met mijn netwerk heb over elektrisch rijden spreek ik altijd in een positieve zin over jullie. Als ik mijn ervaring met E-Flux een algemeen cijfer zou moeten geven zou dit een 8 zijn”

Wij bieden ondersteuning van begin tot eind

Bent u van plan over te stappen naar elektrisch rijden en heeft u hier vragen of onzekerheden over? Wij hebben antwoord op al uw vragen en kunnen u helpen met het vinden van de laadoplossing die het beste bij uw wensen past.
Neem contact met ons op via onderstaande mogelijkheden.

Feel Free!