Laadpalen van EV-BOX omzetten

Feel Free!

Bestaande EV-BOX laadpalen kunnen overgezet worden op de backoffice van E-Flux. Dit kan handig zijn als je wil gaan uitbreiden met een ander merk laadpaal.

Doordat E-Flux een onafhankelijke backoffice biedt kan je verschillende merken laadpalen beheren vanuit één account. Zowel enkele als meerdere EV-BOX laadpalen kunnen omgezet worden op de E-Flux backoffice.

Welke EV-BOX kan worden omgezet?
Alle EV-BOX laadpalen die beschikken over een G3 modem kunnen eenvoudig worden omgezet door de instellingen op locatie te wijzigen. Indien er een master/slave installatie staat hoeft alleen de master omgezet te worden. EV-BOX laadpalen die tot eind 2017 zijn geleverd beschikken vaak over het G2 modem, en deze is een stuk lastiger om te zetten wat resulteert in hogere kosten.

Waarom kiezen voor E-Flux backoffice?
E-Flux biedt een onafhankelijke oplossing wat zorgt voor flexibiliteit. Uitbreiden met een ander laadpaalmerk (AC en DC) wordt geen obstakel meer omdat het beheer vanuit E-Flux geregeld wordt. Daarnaast bieden wij 24/7 helpdesk support op problemen vanaf afstand op te lossen. Alle laadsessies worden geregistreerd en automatisch verrekend.

Support

Eerstelijns helpdesk support wordt 24/7 verleend door E-Flux. Voor hardware support kan contact gezocht worden met de verkopende partij.

Geschikt voor E-Flux

  • EV-BOX HomeLine
  • EV-BOX BusinessLine

Neem contact op met:

Meer info aanvragen

Backoffice E-Flux

  • Automatische verrekening van laadkosten met bewoner en werkgever
  • 24/7 support bij laadproblemen
  • Inzicht in laadsessies
Bekijk backoffice abonnementen