Bestel een laadpas.

Altijd lage kosten.

Feel Free!

Slechts €1,95 incl. btw per maand.

Voordelige laadpas voor jouw elektrische auto.
Zakelijk óf particulier te gebruiken.

Bestel nu

Grote dekking: 100.000+ laadpunten

Eerlijke tarieven zonder opslagen

Fiscusproof op één verzamelfactuur

Inzicht in locaties en je verbruik via de app

Voor 16:00 uur (ma-vr) besteld, morgen in huis

Card

Stap 1:

E-Flux laadpas aanvragen

Maak via de bovenstaande button een account aan. Kies hier voor een laadpas of tag.

Check

Stap 2:

Activeer en laden maar!

Na het activeren van jouw laadpas of tag kun je direct laden zo vaak als je wilt.

Factuur

Stap 3:

Ontvang een maandelijkse factuur

De kosten bestaan uit het E-Flux abonnement €2,95 + operator kosten: starttarief – stroomtarief – tijdtarief.

Laadpalenkaart

Met deze kaart zie je direct bij welke palen je kunt laden met je de E-Flux laadpas. Ook zie je het type laadpaal en de status.

app
laadpas bureau

Veelgestelde vragen

Kan ik met jullie laadpas overal in Nederland laden?

In Nederland kun je overal laden met de E-Flux laadpas of tag. Ook is er een groot bereik in de Benelux.

Hoelang duurt laden?

Dit ligt aan het rijbereik van je auto en de laadsnelheid. In dit artikel wordt er een uitgebreid antwoord gegeven.

Hoe kan ik een extra laadpas aanvragen?

Je kan eenvoudig een extra pas aanvragen via je eigen E-Flux account. Login, ga naar ‘Mijn passen’ en vraag een nieuwe aan. Je kan dit ook voor iemand anders doen. Beide passen komen onder dezelfde factuuraccount.

Ik heb mijn laadpas nog niet ontvangen, wat nu?

Alle bestellingen die wij voor 16:00 uur binnenkrijgen gaan dezelfde dag nog op de post. Voor bestemmingen in Nederland houden wij max 2 dagen levertijd aan. Het kan soms langer duren, dit is afhankelijk van drukte bij PostNL. Is de laadpas nog niet geleverd binnen 5 dagen? Neem contact met ons op.

Wij kunnen altijd een nieuwe laadpas opsturen.

Mijn laadpas is kwijt of gestolen, wat moet ik doen?

Stuur een mailtje naar support@e-flux.nl met je naam en pasnummer. Wij blokkeren de pas voor je. Je kan vanuit de E-Flux dashboard een nieuwe pas of tag aanvragen.

Zit je vraag er niet tussen?

Bekijk onze FAQ pagina voor meer antwoorden.