Support
antwoord op al je vragen

Feel Free!

Ik heb mijn laadpas nog niet ontvangen, wat nu?

Alle bestellingen die wij voor 15:00 uur binnenkrijgen gaan dezelfde dag nog op de post. Voor bestemmingen in Nederland houden wij 2 dagen levertijd aan. Het kan soms langer duren, dit is afhankelijk van drukte bij PostNL. Is de laadpas nog niet geleverd binnen 5 dagen? Neem contact met ons op.

Wij kunnen altijd een nieuwe laadpas opsturen.

Kan ik mijn E-Flux laadpas gebruiken op mij NewMotion laadpaal thuis?

Newmotion staat het alleen toe om een newmotion laadpas op de whitelist te zetten, of met een newmotion laadpas te zakelijk verrekenen. Helaas kan dit niet met de E-Flux laadpas.

Laadpalen met een E-Flux backoffice kunnen met alle laadpassen verrekenen en whitelisten.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Wil je geen gebruik meer maken van onze dienstverlening? Dat vinden wij jammer. Wij horen graag hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

De opzegging kan via dit formulier worden doorgegeven: https://www.e-flux.nl/support/opzegging/

 

 

Zonder pas je auto opladen (Plug&Charge)?

Het kan als vervelend worden ervaren: elke keer je pasje voor de laadpaal houden als je de auto thuis aankoppelt. Dat hoeft niet meer. Bij de Alfen Eve mini kan je namelijk de laadpas ID koppelen aan de laadpaal. Elke keer dat je de auto aankoppelt wordt de laadsessie automatisch geregistreerd op jouw laadpas (Plug & Charge). En dus verrekent met je werkgever of eigen onderneming. Ideaal! Ben je op zoek naar een laadpaal voor thuis of een andere locatie? Wij werken met verschillende installatiepartners en laadpaalmerken. Altijd een geschikte oplossing.

Heb je al een Alfen laadpaal? Dan kunnen wij het laadpasnummer in de laadpaal registreren. Laat het ons weten

Mijn laadpas is kwijt of gestolen, wat moet ik doen?

Wat vervelend! Het is belangrijk dat je jouw laadpas zo snel mogelijk blokkeert. Dit doe je door in te loggen in jouw Mobility Portal. De inloggevens heb je ontvangen nadat je jezelf hebt geregistreerd voor de E-Flux laadpas. Log in bij: https://my.e-flux.nl/sp/. Vervolgens klik je op ‘Account’, je komt dan in jouw persoonlijke account. Klik dan op ‘Mijn laadpassen’, hier kan je jouw verloren laadpas als verloren opgeven. Wil je een nieuwe laadpas bestellen? Stuur dan even een mailtje naar Support@e-flux.nl. Voor een nieuwe pas rekenen we een eenmalige vergoeding van €5 incl. btw.

Ik ben mijn laadpas kwijt, wat moet ik doen?

Ben je je laadpas kwijt of is deze gestolen? Ga naar je persoonlijke E-Flux account klik in het menu op “Account” en ga naar “Mijn mobiliteitskaarten”. Klik vervolgens op “melden als verloren”. De laadpas wordt direct geblokkeerd. Na het blokkeren van de laadpas sturen we een nieuwe op. Voor een nieuwe pas vragen wij een eenmalige vergoeding van €5.

Kan ik mijn abonnement wijzigen of stoppen?

Onze abonnementen hebben een looptijd van 1, 2 of 3 jaar. Het is tussentijds niet mogelijk om deze stop te zetten. Wel kun je abonnementsvorm wijzigen, zo kun je overstappen van abonnement met een vast tarief naar een abonnement met een flexibel tarief. Let op, aan het wijzigen van je abonnement zijn kosten verbonden. Dit geldt voor de abonnementen op het beheersysteem voor laadpalen.

Problemen bij E-Flux laadpalen: +31 (0)85 067 0005

Stel je vraag via Facebook

Stel je vraag via WhatsApp: +31 6 51 22 49 16

Voor een klacht kan je hier terecht

Ben je benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Wij zijn E-Flux. Wie ben jij?

Neem contact met ons op.